Uusia tuulia työrintamalla

Jo riittää joutilaisuus!
Kauppa se on joka kannattaa, ja siihen aion luottaa tästä lähtien.

Olen kahta eri tietä törmännyt muuan Mariaan, joka konsultoi Lemom-koruja. Tuon sorttisestä henkisestä persuksille potkimisesta tyhmempikin ottaa onkeensa. Maanantaina hän kävi meillä esittelemässä minulle niitä ja olin kerralla aivan myyty! Uskomattoman kauniita koruja, kaikenvärisiä ja -mallisia. Niitä voi vilkaista sivulta www.lemom.fi ja tilata minut esittelemään. Korukutsujen emäntä palkitaan ruhtinaallisesti. Vink vink.

Varasin jo Kolin erämessuille myyntipaikan. Pirun kallis ja katos piti tietysti varmuuden vuoksi vuokrata myös, mutta onhan kaikessa kaupankäynnissä riskinsä. Mitään ei saa, jos ei uskalla. Eikä tuo keikka vie minua konkurssiin, vaikka vähän persnettoa tulisikin. Mutta ei tule, täytyy vain luottaa.

Olin luvannut Miimille tulla pentuja hoitamaan juuri samaisena viikonloppuna, mutta tienestimahdollisuus ajoi ohi. Sydäntä riipii mokoma sanojensa syöminen, mutta kaikkea ei saa yhtä aikaa. Kunpa voisikin revetä kahtaalle.

Samaan sysyyn liityin Herbalifen myyntitiimiin, mutta se polkee paikallaan tällä hetkellä. Olen saanut oman oloni kevenemään ja virkistymään niillä tuotteilla ja syksyllä olisi yksi esittelytilaisuus, mutta se on vasta syksyllä. Nooh, kyllä se tästä.

Joka tapauksessa on niin kivaa kun on jotain muutakin virikettä kuin puusavotta pihalla ja pyykinpesu sisätiloissa.

Edit... On se kumma kun linkit toimii tai on toimimatta. Eli tyhmänä synnyin ja tyhmänä pysyn mokomien hooteeämällien kanssa. Prkl! Kohta linkitän koko masiinan verkonpainoksi ja sitten alan linkittää juttuni mualimalle kirjekyyhkyillä ja pullopostilla.

Kommentit

Miimi sanoi…
Toi linkki vie johonkin kummaan paikkaan.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Koiraa luulin pyytäneeni, mutta mitä sainkaan

Ykkönen, kakkonen, hevosmies Makkonen...

Taiteentäyteinen viikonloppu Imatralla