Pami viikonloppuvierailulla, päivä 1

Miimi lähti Unelman kanssa Vihtiin opiskelemaan koirankoulutusta. Minä olen sen verran hyvä kouluttaja, etten vaivautunut sille reissulle. Sen sijaan minusta on enemmän hyötyä kotosalla. Pamin tiineys on jo sen verran pitkällä, että Miimi ei ottanut sitä mukaan stressaantumaan. Hannu on reissussa myös, joten meille tuli tänä aamuna sininen palleroinen hoitoon. Edellisestä vierailusta ei ole kovin kauan aikaa ja Pami otti lunkisti heti eikä ikävöinyt yhtään.

Kun Kimmo tuli koulusta, pääsin lenkittämään koirat. Jatsi paineli vauhdilla, kuten aina alkumatkasta. Pamin teki mieli spurtata perään, mutta ei jaksanut millään ja piti minulle seuraa. Mikäs kiire tässä on, pääasia että maha kulkee mukavasti mukana. Yleensä Pami on näyttäny tietä, jos on tarvinnut jotain pupua jahdata, mutta nyt Jatsi sai hoidella senkin homman yksinään. Pami otti vain pari loikkaa ja jäi katsomaan perään: "Olkoot ja oottakoon kunhan pääsen tästä ylimääräisestä lastista eroon..."

Mitäs ne pojat tuolla ylhäällä oikein touhuaa... Mamma ja isi hei, täällä on kivaa ihan kun aina ennenkin!



Jatsin ilkeydellä ei oo mitään rajaa. Noin se vaan nakkelee narupalloa minun nenän editse eikä kuitenkaan anna sitä mulle!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Koiraa luulin pyytäneeni, mutta mitä sainkaan

Ykkönen, kakkonen, hevosmies Makkonen...

Taiteentäyteinen viikonloppu Imatralla